1394-06-20 10:22
1160
2
20338
یکتا درگرگان عنوان کرد:

تغییر نگرش نسبت به نظام از اهداف دشمن است / در دوران تهاجم فرهنگی با ابتکار عمل مسئولین را آگاه کنیم

جانباز دفاع مقدس گفت:دشمن در دهه های اخیر با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با سرعت بیشتر به برنامه ریزی برای ازبین بردن آرمان ها و فرهنگ انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛  حاج حسین یکتا شب گذشته در پنجمین اجلاس اصحاب عشق  در حسنیه دزیانیهای گرگان اذعان کرد: تغییر نگرش مردم انقلابی ایران نسبت به مواضع انقلاب از اهداف دشمن است .

وی افزود: دشمن برای رسیدن به هدف خود که ایجاد دهکده جهانی است تلاش بسیاری میکند و به همین خاطر هفتاد مرکز شیعه شناسی راه اندازی کرده است تا بدین وسیله بتوانند روحیه شهادت طلبی را از نسل امروز بگیرند.

این جانباز دفاع مقدس در ادامه گفت:دشمن به دنبال آینده سازی است و برای رسیدن به اهداف خود شبانه روز تلاش میکند و میخواهد آینده ملتها را به خواست خود رقم بزند.

وی با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود بسیاری از نقشه های دشمن را نقش برآب کرد، گفت: با انقلاب اسلامی ایران تمام برنامه های دشمن بهم ریخت و بعد از آن شروع به برنامه ریزی برای ایجاد اغتشاش و ترور در تمام نقاط ایران کرد ولی تاکنون موفق نشده است .

راوی دفاع مقدس با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اظهار کرد: ما در دوران جنگ از داعش بدتر را پشت سر گذاشته ایم و این ترفند های دشمن کهنه شده است .

سردار حسین یکتا ادامه داد: جبهه فرهنگی انقلاب باید در صدر جامعه قرار بگیرد زیرا جنگ امروز جنگ فرهنگی است واین جنگ تن به تن است  که با ورود شبکه های اجتماعی و با هدف تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک غربی میخواهند فرهنگ ما را نابود کنند و ما در این جبهه باید مبارزه کنیم.

جانباز دفاع مقدس با اشاره به برکت حضور شهدای غواص در استان گلستان و سایر نقاط ایران ،تصریح کرد: شهدا درست زمانی وارد شدند که باید وارد میشدند و اثر خود را در زمانی که مورد تهاجم فرهنگی بودیم گذاشتند.

وی تأکید کرد: راه نجات و پیروزی از این همه تهاجمات دشمنان اخلاص است و کسانی که اخلاص داشته باشند میتوانند به هدف خود برسند همانطور که در زمان دفاع مقدس سربازان انقلاب با اخلاص بر دشمنان پیروز شدند.

حاج حسین یکتا در پایان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص ابتکار عمل در کار فرهنگی ، گفت: گاهی باید در جبهه فرهنگی مسئولین را  آگاه و به سمت هدف سوق داد و این نیاز به ابتکار عمل و معجزه فرهنگی دارد .ما باید بدانیم در نبرد سخت اخرالزمان واقع شده ایم و هرچه به قله ی ظهور نزدیکتر میشویم این نبرد سخت تر می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

كريم

حاج حسين داره استان به استان تيم رو با بصیرت مي كنه و ...دوستان هم دارن تلاش مي كنن...اين همه تلاش براي شهدا است و بس

0
0
پاسخ
1394-06-20 10:39
كريم

شما حق نداريد نظرات بنده رو به نفع خودتان بريده بريده كنيد و بزراين .... بر سرتان با بصيرت شما

0
0
پاسخ
1394-06-21 05:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.